Rindu SMKTT :')

Hmm , sedar2 aku dah tinggal kan sekolah lame aku (Sekolah Menengah Kebangsaan Taman Tasik) . So tinggallah segala kenangan pahit aku dan manis *ayat baek . HAHA . Tapi mmg betul aku rindu sekolah nie. Mmber2 die sporting , baek , suke buat lawak and ade jugak yg blur -,- hahaha . Tapi sumpah aku rindu doe . Kelas yg riuh rendah but mase form4 semua tukar kelas . So kelas bising sudah hilang ;'( hmm . And then 16/1 aku dpt surat tawaran dari sekolah vokasional :) rase happy sngt . But baba n mama aku dah ckp decide sndiri maneh nak pegy . Still same or pindah ? Satu hari je boleh decide kan . Hmm so aku nak pindah :( mmg susah kot mase decide tu ! Macam2 aku fikir ape yg negative ape yg positif kat sekolah due ni -,- So baek aku pindah lah . Mmber2 kan boleh jumpe lagi but mase depan belum tentu cerah or tidak ! Yang pasti dekat tasik bnyk mmber yang okay ! So masuk lah sekolah 18/1 nie ke Vokasional Setapak . hmm . rindu sial 3Cekap(2010) . Tapi semua dah berpecah . Ade yg pegy Melaka, Kajang , Sepang . Bnyak lagi lah .K lah . tak perlu ckap bnyak kot -,- HAHA . Nnty jiwang pulak ! :P k byebyeh !

No comments:

Post a Comment