First day in SMVSKL :')

Selasa(18/1/2010) - Pejam celik , pejam celik dah tibe aku nak ke sekolah baru . SMVSKL(Sekolah Menengah Vokasional Setapak Kuala Lumpur) . Sekali je dengar sekolah baru mcam2 kat otak nie fikir ! haihh . So aku bangunlah 6.30 pagi . Mcam biase , pakai baju semua lengkap then naek kete dgn baba n mama sbb hari nie ade pendaftaran . Smpai kat depan pintu gate , ade pelajar form5 kot yang jage laluan , tunjuk arah kat maneh tempat parking . And tunjukkan dewan . Mcam perdana menteri nak lalu -,- HAHA . Dorang tunjuk sbb sekolah nie luas gilaa -,- Tempat parking mmg jauh . haihh. So mmg segan lah, dngn semua murid baju kosong jea. Takde lencana semua ar ! mcam nak daftar darjah 1 balek kot . hahaha -,- . Lepas daftar semua dah . Pegy class pulak dahh *saat paling segan . Smpai je class tu budak first inted ttibe ramai tegur aku. Pelik semua ade . hahah . But aku tengok dorang mcm taknak bgi budak baru segan2 kot ! smpai baba aku tanye aku , dari sekolah tasik ke dorang nie . HAHA -,- first inted haritu 9 org jea . Now second pulak . 21 orang baru masuk . Lagi bagus . Tak lah segan sngat aku nnty . Lepas kenal2 semua . Ade yg dari Rawang , Puchong , Selangor -,- Mak ai . jauh gila ! hahah . kenal2 and aku dduk depan sekali ! tak pernah aku dduk depan mcm tu . Terpksa lah . Sebelah aku budak lelaki baru jugak dari puchong . Die nie okay ar . tak lah sombong or nak tunjuk bajet die . So kami bercerita lah sekolah dulu die mane semua lahh ! *HAHA . Citer punye citer sementara tunggu cikgu masuk . Sumpah dah bosan pulak , topik dah takde . Cikgu tak masuk2 lagi . hishh . And time rehat lepak lah dekat krusi bawah tu . Dekat je . Semua budak lelaki kelas aku lepak sekali . Ttibe dari kelas Elen1 ke 2 (elektronik) lepak sekali . Dorang semua inted 1 mmg lah perangai semua mcam cibai ! hahaha . Mcam pongeh jea :D haha .Buat lawak bdoh lah ape lah . So dah habes rehat . Cikgu masuk kenal2 kan diri then cikgu ckp hari nie balek 3.25 ptg ! wahhh . lagi stress kepale, badan semua lah ! hishh . lambat nye cikgu oii . Setiap hari isnin dgn selase kot ! hmm , redha je lah . Sekolah pun vokasional , mmg lah mcm nie . and then rehat lagi ! hmm turn lah , beli air sirap rm1.00 .  Lega tekak aku sikit , hahaha. so dah 3.35 pttg tu . semua balek ! aku dgn budak baru sebelah aku tu . Boleh pulak sesat kat sekolah tu . pintu kluar tak tahu kat maneh . Jalan punye jalan . Jumpe pun ! dekat 10 minit cari nie . hahaha . bengong gile kot . Smpai sini jea lahh . Kalau betul2 mmg bnyak  nak citer . Bnyak lagi best lah sekolah nie , HAHA but tangan semua dah lenguh dah  ! :( haihh . Nak tidur dulu ! byebyeh all .

*Time balek - Isnin dan selase = 3.25 p.m (Paling lambat)
                    - Rabu dan khamis = 2.15 p.m (Lambat)
                    -Jumaat = 12.30 noon (Cepat*sembahyang jumaat)

No comments:

Post a Comment