RINDU MASIH BELUM TERBALAS

Semakin hari semakin lama perasaan rindu aku terhadap dia tak boleh tahan lagi. Ikutkan aku taknak bagitau dia yang aku rindu sangat dekat dia tapi malang hati aku tidak boleh menghalang rindu terhadap dia. Aku tahu nanti aku mesti putus asa dan aku dulu akan bercakap dekat dia "Awak, saya act rindu awak sangat" tapi nanti lah aku akan cakap benda tu. Mesti dia bahan aku nanti sebab aku giveup dulu. Aku sebenarnya rindu sangat sangat sangat . Tak tahu lagi macam mana aku nak bagitahu nanti aku rindukan dia sangat. Macam segan pulak sebab aku yang cabar dulu aku yang kalah. Thanks awak buat saya rasa rindu macam ni :'( TUNGGU ADA MASA NANTI AKU AKAN BAGITAU KAU BETAPA RINDU NYA KAT KAU SELAMA AKU TAHAN EGO AKU NI   :')                                                                                                                                                                                                                                                            To HD

No comments:

Post a Comment