MY HEART BROKE A PIECE OR HALF

Kenapa eh jadi macam ni ? Kenapa selalu dekat aku eh ? Hmm , mule-2 balik dari gunting rambut then masuk bilik tengok calendar 29 Mei sampai sekarang 10 Jun tengok dah bape hari :D haha senyum aku dah lama jugak aku couple dengan si dia :') Tapi tiba-2 aku call lah dia macam biasa, aku dapat bende yang paling paling . Tah susah nak cakap :'( "Awak, saya nak pasang lagi boleh tak ?" Hmm aku terdiam jap , terus cakap kat dia boleh ! Hmm , knape eh jadi macam ni ? Aku malas nak konkong, hm jadi aku terpaksa la tahan perasaan aku ni dari die tahu yang aku tengah nangis :'( HMM , so die cite and cite yang dapat tahu yang dia suka tu adik angkat aku and die dah sayang kat budak tu . K mata aku mula tak tahan , aku cuba dan cuba. Tapi yang aku percaya cinta hanya 100% yang patut di miliki untuk seorang tetapi apabila cinta dah dibahagi kan kepada 2 orang, PASTI hanya 50% saje yang dapat. TIDAK AKAN ada 100% dapat kat seorang tu :'( HMM AKU TAHU KELEBIHAN APE YANG BUDAK TU ADA ! ADA DUA ! :'( Tapi aku takkan tulis kat sini ! Hmm K LAH TAKYAH NANGIS-2 EH RIEF ! BODOH JE KAU NANGIS NI! Yang penting AYIN selalu teman aku ! KBYE ! :'( HMMM

No comments:

Post a Comment