Saya sayang awak tapi..

Firstly sekali , apa khabar semua reader-2 aku ? :) act aku nak cerita pun tentang Allipst Ziqzety, kenal ? kelmarin baru skype dengan die, hee <3 dapat jugak tengok muke die bergerak sana bergerak sini dari tengok pic :P btw aku sayang dia sangat tapi kan aku tak tahu lah asal ? Maybe aku tak ready lagi dengan dia pun, sebab nak bagi dia pulak ready time aku sekolah nnty :/ ye lah sekolah aku now balik pkul 5pm =.= smpai rumah pkul 6pm , hmm then tak sempat nak tidur pegi tusyen pkul 8pm smpai pkul 10pm ? Memang full, cuma tu aku taknak bagi dia terseksa lah aku try tahan diri aku ni. Hmm :/ lagipun if aku ready dengan dia dah, mesty die tak tahan nye lah dengan time pack aku cmtu , gerenti :') tapi nak buat macam mane sekolah aku lain macam sikit. So aku memang sayang dia ! haha cuma aku ni ego sangat kot susah nak ckp I LOVE YOU kat dia. Masa sekarang senang je nak cakap I LOVE YOU semua tu tapi bagi aku tak lah sebab ayat tu ade mksud kalau ckap hari-2 kat org yg kite sayang mesty die macam anggap ayat tu biase je dah :') Tu lah motif aku <3 btw aku nak mintak maaf jugak dekat si die kalau aku ni tak perfect, memang aku sedar aku ade lemah sana sini. Saya tengok je awak dari jauh tapi awak jangan ingat saya palaukan awak ! :') haha

No comments:

Post a Comment