Empty ?

Sebelum tu , lama tak updated blog ni ! selalu sebulan sekali jea but aku rase aku dah nak active sikit kot ? kot? haha insyallah . Hm tajuk blog empty ? Memang semua ada masalah kat dunia ni kan :/ hm tapi aku tak tahu kenapa dgan aku harini rasa serius takde mood ! Smpai klua jugak lah airmata ni -,- sutun ? otak kau. Kan dah kene -,- lelaki pun ada perasaan lah syang-2 oi :') hm aku rase aku nak berubah but aku tak boleh :'/ hm ada kawan aku ckap nasib kita but aku rasa takkan kite biarkan nasib je kan kan ? huh nak luah kan kawan tapi aku tak jumpa lagi kawan yg boleh share masalah ni. Ade yang suruh aku share kat dorang tapi sory aku tak boleh lagi. Maybe lain kali k kawan :') Hm tadi updated status kat FB then ade sorang kawan aku jugak die comment "be yourself" . Hm, memang betul ckap die jadi diri aku, Serius aku mmang ambek ayat tu dari dulu :') Tapi sekarang aku puun berubah bukan sbb orang lain tapi ni kebaikan untuk aku jugak. Aku rase mmang susah nak ubah diri ni kan kawan ? Mmg lah kene kuat kan diri , jati diri semua tuh. Nak adakan kan semua tuh masalah nye ! Haha .  Okay lah sampai situ je :') Thanks lah reader blog aku. Sory aku mmang cmni blog ni patutnya khas untuk diri kita tapi nak share masalah sikit ! K jaga diri D


Updated : 4.07A.M 

No comments:

Post a Comment