Rindu BLOG !

Mak ai, dah berhabuk dah blog aku ni ! haih dah berbulan tak bukak. Rindu pulak nak update blog mcam hapeh dah ni ! haha die lah tempat teman aku bile dah bosan dah mampus ! Thanks jugak lah korang yg bace jugak blog aku ni walaupun dah berbulan tak update ! *baca apa aku pun tak tahu lah korang ni ! haha So dah lame tak update ni. Bagi lah karangan sekali ! hahaha lepas geram ! huh

Hm sedar tak sedar dah 7 bulan aku sekolah kat sekolah baru aku ni ! banyak benda dah berlaku pahit mahupun manis :o cehh ! haha yang aku nak ckp best lah sekolah kat sini. h hoho oo' Tapi aku tetap rindu sekolah lama aku dulu :') maybe dorang ckap aku now dah sombong. Bukan sombong, tapi aku susah nak contact dah now.

I'm single for now ! :') Hmm but ada sorang girl ni dah mule nak kutip hati aku dah ! -,-  aku suka die butt ! err asal lah aku jeles eh bile die story pasal laki lain -,- haih . dah-2 STOP ! hum lagi satu aku rindu budak girl ni :') nak awak boleh ? haha I'm Lonely now :') Need someone <3

So sape yang belum Follow , Follow lah :) thanks 

No comments:

Post a Comment