Terengganu

 

12/3 - Time balek kg ke terengganu :) aku , mama , abang aku and kawan abg aku pegy kg :) yeah . haha rindu gila lame tak balek kg kat terengganu nie . Act balek nie pun sebab nak pegy kenduri kawin -,- tapi ape yang pahit nye smpai sane 10jam  WTH -,- elok2 6jam haih . penat dduk dalam kerete tu -,- sbenarnye, baba aku bgi plan ikut jln shortcut ke kg but abg aku tak jumpe jalan yang baba aku tunjuk . haha so aku merantau utara malaysia smpai ke timur -,- Perak , Kedah , Kelantan baru lah Terengganu *4 negeri -,- haha so smpai sane pkul 9 malam dari 11 pagi . Terus tido dah smpai tu . 13/3 nye pulak kenduri kawin so aku kemas lah meja2 makan , buat air :) cehh . hahaha . dah selesai dduk lah smpai tunggu kenduri . haih . 14/3 kiteorang pegy makan sotong,ikan,udang celup tepung kat sini . sedap <3  lepas tu balek rumah kg balek tukar baju pegy Bukit Keluang . Sini serios cantik tempat die ^^ 3 pasangan pengantin aku nmpk tgh photoshoot :) then aku dgr Hikayat Merong Mahawangsa pun buat filem kat sini :) so jalan2 tngkap gmbr sane sni . then mase nak balek ruma singgah beli keropok losong , haha my fav ^^! 15/3 balek pkul 12 pagi :)

*semua aku nak cite -,- haha sory kay kalau tak faham tu xD
THE END

No comments:

Post a Comment