23/12/2010 - RESULT PMR

Hari nie adalah hari yg mendebarkan buat kaum adam dan hawa yang menduduki PMR 2010. haha :D . So pagi tadi. aku tak tau asal lah cepat pulak aku bangun pkul 8.00 pagi. Wahh , tak pernah kot aku bngun seawal ini . haha. then lepas tu mandi terus siap2 nak pkai baju sekolah. Aku yang pening nye , ade yang ckap kene pakai baju sekolah WTH ? haha . amek result jea pun . haihh . then mmbe aku text boleh pakai baju biase. wahh , ape lagi :) tukar balek baju . Dah siap2 . Daniel smpai . Ape lagi karam lah moto Irsyad tu. hahaha . then smpai gak dekat sekolah. Makan lah dulu . Pegi kedai syarifah :) Dah tu , tunggu jea lah , bile result nak keluar. Tibe2 . semua guru kelas pegi kantin . then dorang semua pegang result , takut tuu . :'( patu name aku yg die panggil kedua . ape lagi . Bulu roma sudah naek ==' grr . Tengok2 dapat gred B and C . Mane A ? hmm terus mood aku jadi down :'( Tapi takpe lah . Mmber2 aku bgi support and orang lain jugak . "Jangan putus asa , SPM ade lagi " hmm . aku pun terima lah seadanya . Bende dah jadi dah pun :'( so call lah mama aku ckp result tu . Mama aku ckap okay jea :) thanks . hahaha . Lepas tu balek rumah mcm biasa :) hmm . redha je lah . JANJI APA YG AKU USAHAKAN DAPAT (7B,1C) , ALHAMDULILLAH :) byebye !

No comments:

Post a Comment